انواع تیپ های اوتلندر 2023 تک دیفرانسیل
براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آرین موتور، میتسوبیشی اوتلندر تکدیفرانسیل وارداتی، در مدلهای 5 نفره و 7 نفره، به بازار کشورمان عرضه شده است که تفاوت آنها را در جدول زیر مشاهده میکنید:
| تیپ شرکتی | L-Line | M-Line | H-Line | P-Line |
|---|---|---|---|---|
| تیپ اورجینال | Style | Excellence | Premium | Honor |
| سایز رینگ | 235/60R18 | 235/60R18 | 255/45R20 | 255/45R20 |
| ایربگ پردهای | x | دارد | دارد | دارد |
| ایربگ زانویی راننده | x | دارد | دارد | دارد |
| دوربین عقب | x | دارد | دارد | دارد |
| نوربالا اتومات | x | دارد | دارد | دارد |
| صندلی برقی راننده | x | x | دارد | دارد |
| دوربین 360 درجه | x | x | دارد | دارد |
| سنسور جلو و عقب | x | x | دارد | دارد |
| آینه تاشو برقی | x | x | دارد | دارد |
| آینه جانبی با گرمکن | x | x | دارد | دارد |
| رادار تغییرلاین (LDWS) | x | x | دارد | دارد |
| رادار تصادف جلو (FCW) | x | x | دارد | دارد |
| رادار نقطه کور (BSD) | x | x | دارد | دارد |
| رادار ماندن در لین (LKA) | x | x | دارد | دارد |
| رادار تابلوخوان (TSR) | x | x | دارد | دارد |
| ترمز اضطراری | x | x | دارد | دارد |
| روکش چرم فرمان | x | x | دارد | دارد |
| روکش چرم صندلی | x | x | مصنوعی | طبیعی |
| نمایشگر هدآپ (HUD) | x | x | دارد | دارد |
| چراغ مه شکن LED | x | x | دارد | دارد |
| صندوق عقب برقی | x | x | x | دارد |
| گرمکن صندلی جلو | x | x | x | دارد |
| صندلی ردیف سوم | x | x | x | دارد |
*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.
| تیپ شرکتی | L-Line | M-Line | H-Line | P-Line |
|---|---|---|---|---|
| تیپ اورجینال | Style | Excellence | Premium | Honor |
| طول خودرو | 4710 میلیمتر | 4710 میلیمتر | 4710 میلیمتر | 4710 میلیمتر |
| عرض خودرو | 1862 میلیمتر | 1862 میلیمتر | 1862 میلیمتر | 1862 میلیمتر |
| ارتفاع خودرو | 1740 میلیمتر | 1740 میلیمتر | 1745 میلیمتر | 1745 میلیمتر |
| فاصله محوری | 2706 میلیمتر | 2706 میلیمتر | 2706 میلیمتر | 2706 میلیمتر |
| وزن خالص | 1650 کیلوگرم | 1650 کیلوگرم | 1670 کیلوگرم | 1740 کیلوگرم |
| مصرف ترکیبی | 6.7 لیتر | 6.7 لیتر | 7.1 لیتر | 7.1 لیتر |
| پیشرانه | 4 سیلندر هیبرید ملایم (4B40) | |||
| نوع موتور | 1.5 لیتری توربو | |||
| حداکثر قدرت | 212 اسب بخار | |||
| حداکثر گشتاور | 280 نیوتن متر | |||
| گیربکس | CVT با 8 دنده مصنوعی | |||
معرفی چهارمین نسل اوتلندر
نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر، ابتدا با مدل 2022 به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو نخستین محصول خودروساز ژاپنی است که از شراکت این شرکت با نیسان بهرهمند شده چراکه حتی برخی قطعات داخل کابین آن هم با نیسان ایکس-تریل مشترک است. نسل جدید این خودرو، همچنان دارای به ردیف سوم صندلیها بصورت سفارشی است که میتواند باعث افزایش جذابیت میتسوبیشی اوتلندر برای بسیاری از مشتریان شود.
با توجه به موارد زیاد اشتراک میان میتسوبیشی اوتلندر و نیسان ایکس-تریل، این پرسش مطرح میشود که خریداران با چه انگیزهای باید از محصول نیسان که امتحان خود را پس داده بگذرند و اوتلندر را انتخاب نمایند. خب مواردی همچون سطح آپشنها و طراحی خشن ظاهری میتواند نظر برخی را به سوی محصول جدید میتسوبیشی جلب نماید.
طراحی متفاوت میتسوبیشی اوتلندر 2024
در نمای جلو شاهد طرح جدید جلوپنجره به همراه چراغهای باریک LED در نقش دیلایت و چراغ راهنما هستیم که از کانسپت انگلبرگ تاثیر گرفته و نمایی تازه و البته قدرتمند به این خودرو هدیه کرده است. وظیفه نوردهی اصلی به چراغهای سه گانه روی سپر جلو محول شده که مهشکن را هم شامل میشوند.
بنابر اظهار شرکت سازنده، نوار کرومی C شکل در دو طرف جلوپنجره برای یادآوری گارد نصب شده روی میتسوبیشی پاجرو در سالهای گذشته طراحی شده درحالیکه بازشوهای بخش پایینی سپر جلو هم یادآور میتسوبیشی لنسر اوولوشن X خواهد بود.
در نمای جانبی هم تاثیر طراحی از کانسپت Engelberg Tourer کاملاً مشهود است و رینگهای 20 اینچی و برآمدگیها، طرح اسپرت اوتلندر را تشدید میکند. علاوهبراین فرم شیشههای جانبی به همراه ستون D از فراهم شدن نور و دید جانبی برای سرنشینان ردیف سوم خبر میدهند.


اولین نفر نظر خود را درباره این محصول بنویسید.